图片
好啦因為SEM BREAK的關係我已經又成為了一個徹徹底底的NEET
然後又約了劍人太太行山(HEY


<係超市見到唔知同平時食個只蕃茄味有咩分別所以買黎食
  結果味道都係分唔出有咩唔同

图片
之前上網見過E個地方好多大人細佬岩行
諗著行下反正離屋企又唔係遠
結果真的中伏了。

图片
這是他媽的山路啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊一路上只有農田農田&農田&農田&墳墓&墳墓&墳墓&墳墓&墳墓&墳墓&墳墓&墳墓&墳墓.................

图片
說好的路標呢?
因為實在太多墳同真係山既關係唔適宜繼續行所以都係決定行翻落山
我要找各BLOG主談談人生。


真係好彩仲收到電波可以上網但谷歌永遠不知你在何方手機亦顯示唔到衛星圖

只好摘日再搵清條路,多謝劍人太太咩著個相機袋陪我行山RYYYY



图片
劍人太太真的太好了連他老公都送我一個 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


CW等我啊!!!!!!




Leave a Reply.

    蕃茄

    一個什麼只要不踩法例都會嘗試的變態,實質上比人說只是一個蠢M
    肌肉金髮小小的東西(正太蘿莉狗仔.......)冇抗體。
    最近轉主要為幫工欲善其事,必先利其器

    Archives

    一月 2014