图片
今日原先是被嗨兒約了私影的可惜
蠢蠢的朋友也是一樣蠢
記錯時間了,
也不知該為她高興還是傷心,
所以跟她去大棠散心了。
在完全未查清路線的情況下
你沒看錯,真的完全沒查過連上車下車也是估大概位置 
--沒跟錯人走實在太好了--
漫無目的跟著人群走進這個大欖郊野公園。

图片
大概走了大概1個鐘到才來到--應該是--目的地
--幹 為什麼影紅葉要排隊的。--
雖說是石屎路但也要不停上坡落斜對於長期不做運動的我膝蓋和腳跟都唔係好跟得上
但望去後面
嗨兒仲係我成條路後面既距離
我體力都唔算太差啫。

图片
如之前見到朋友同同學FB所講
紅葉已經落得七七八八
所以期望都唔係好大
但都算好彩都影到幾棵


遲D有需要都係遲去影樹林影完相TURN翻紅色算。
遠影其實唔係好睇到係楓葉。


本身諗著打道回府但因為見到話去水塘只需要行多15分鐘,結果又走去加多個營養目標。

图片
但係準備行個陣比我見到........


狗狗你做緊咩FUUUUUUUUU
好啦仲有其他狗仔係到但一影相就走路影唔清佢地個樣所以唔放相啦
--1/250都捉唔著佢地個樣真難影--
途中亦見到有COSER出緊未來醬好想去勾搭但係因為恥力唔夠冇(唔識既COSER)走過去求合照
--其實比較好奇在這地方影什麼--



图片
我唔會講我讀左做
完全估到

图片
終於行到去水塘位。
.................................
你他媽的跟我說這個是水塘。
怎看也是一條河吧。
嘛比起這邊我反而比隔離個境吸引著。

图片
我最愛的小石灘!!!!
我一望到即刻搵路想沖落去但原來有食蕉叔叔睇著被警告了.____.
明明就在眼前只可遠觀不可近看這是什麼PLAY
好 想 跳 落 水
FREEEEEEEEEEEE
我就知這世界就是這麼殘忍你想要的時候偏偏不給你。
累透的兩個蠢蠢係到THE哂皮之後就死翻屋企
腳到E家都仲肌肉酸痛Q3Q
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
P.S   千祈唔好信路牌個D行山時間.____. 行極佢都係顯示個個時間

图片
--跌死你跌死你跌死你跌死你跌死你跌死你跌死你跌死你跌死你跌死你跌死你跌死你跌死你跌死你跌死你跌死你跌死你跌死你跌死你跌死你跌死你跌死你跌死你跌死你跌死你跌死你跌死你跌死你跌死你跌死你跌死你跌死你跌死你跌死你跌死你跌死你跌死你跌死你--

1/4/2014 03:42:28 am

算啦~XD
E+無查過都去到///
因為實在太多人去,,
我覺得跟人流反而更加容易去到XDDDD

Reply
蕃茄
1/4/2014 12:02:27 pm

上年已經錯過左XDDD
今年去點知都已經落左唔少仲要人多過葉 有機會下年先再去WWWW

Reply
西瓜
1/4/2014 12:30:54 pm

5係啊~XD 人多過葉真係笑左LOLLLLL
其實好多地方都有紅葉
只係數量無大棠咁多~~~~




Leave a Reply.

    蕃茄

    一個什麼只要不踩法例都會嘗試的變態,實質上比人說只是一個蠢M
    肌肉金髮小小的東西(正太蘿莉狗仔.......)冇抗體。
    最近轉主要為幫工欲善其事,必先利其器

    Archives

    一月 2014